2.14.2012

kilka porad, jak uprawiać nową psycho-socjalną sztukę

_ _ _ __ _
| / _ /|/| _ '(_ _ __/_ _/ /_| __/ /__)_ _ ' __/_ _ _ |
|_ (__(- / |(//)/ / (-_) /(- (/(/ ( |/ / / ( (-_) /_) /(//)( (- _|

“Nie można mieć sentymentalnego związku z kamieniem w bucie. Lepiej umieścić go wraz z butem w butonierce."


Jebać Galerie(JG) Dominik Podsiadly 2011

Krótki przewodnik po sposobach na zaatakowanie nowotworu jaki narósł wokół Sztuki Współczesnej skrywając ją pierścieniem podejrzanych zależności, siatką wzajemnej adoracji .
Oczywiście opis ten jest wstępnym szkicem, część pomysłów nie sili się na bycie sensownymi i wysublimowanymi, część może być aktualnie niewykonalna z powodu różnorodnych przyczyn, część nie jest tu wymieniona. Możemy aktualnie obserwować na świecie podobne działania, już realizują je rożni twórcy. To się po prostu dzieje.
Podstawowe sposoby to czynności, które możemy wykonać przeciwko obiektom dystrybującymi sztukę. Tu możemy wiele osiągnąć, realizując jakieś zdarzenia artystyczne, których nie było w planach danej instytucji, tym sposobem drażnimy i widzą i obsługę. Przy okazji skutecznie paraliżujemy daną instytucję za pomocą dezinformacji, podszywania się pod postacie, instytucje, korzystając z metod "soc-engineering" i stron ze złośliwym kodem, przy użyciu wynajętego sprzętu i ludzi.
Realizujemy swoiste hackowanie lub crackowanie galerii przy użyciu między innymi tzw.: metod „brut-force”, ale nie tylko(bardzo przydadzą się w projektowaniu takich działań metody socjotechniczne):

1 Można na przykład nagłe i niespodziewane zarzucić przestrzeń galerii śmieciami i obiektami na skalę masową. Mamy tu do wyboru całą masę obiektów: wszelkiego rodzaju śmieci i odpady, węgiel, gruz, materiały budowlane, palety, folię, płyty OSB, można też wystawić prawdziwe prace swoje lub cudze. Ten swoisty wernisaż jak i cała wystawa może być zawsze nagłośniona przy pomocy własnego obiegu informacji.

2 Następna metoda to swoisty „kidnaping-artist”: po prostu porywamy wystawiającego artystę w dniu wernisażu, lub wcześniej i realizujemy inną wystawę(pożądane w przypadku znanych nazwisk, lub twórców szczególnie osadzonych w śmietance artystowskiej).

3 Podstawiamy się za artystę lub grupę, lub tworzymy całą siatkę różnych postaci rzekomo ze sobą nie powiązanych. Tu możemy dla uwiarygodnienia ich realności utworzyć różnorodne byty w Internecie, dobrym polem do popisu są tu sieci społeczne.

4 Tworzenie fałszywych stron różnorodnych galerii i innych instytucji powiązanych z kulturą które umieszczamy w sieci korzystając z metod spoofingu(na przykład zamiast http://www.bwa.wroc.pl/ tworzymy stronę o nazwie: http://www.bwa.wroc.com/, http://www.bvva.wroc.pl/ ). Na fałszywych stronach możemy umieszczać takie informacje które uważamy za istotne dla nas lub naszej idei. Równolegle możemy blokować oryginalną stronę(tak jak to robi serwis 4chan z organizacjami antypirackimi).

5 Można też na pokazach multimedialnych, lub projekcjach korzystać z urządzeń paraliżujących pokazy na przykład tak zwany TV-B-Gone Kit, który umożliwia wyłączenie wszelkich telewizorów i ekranów prezentacyjnych, czy też po prostu uniemożliwiać pracę galerii robiąc zwarcie instalacji elektrycznej, lub dokonując prozaicznego zalania pomieszczeń, dobre są też metody znane ze szkoły czy okupacji(gazowanie wystaw za pomocą kwasu masłowego wlanego do kanalizacji, oblewanie farbą gości wystawy i inne podobne metody).

6 Atakowanie stron związanych ze sztuką za pomocą wszelkiego rodzaju exploitów, ataków DdoS, spamu, itp(patrz punkt 4).

Disclaimer:
Nie ponoszę odpowiedzialności za podane tu porady, wszystko co zostało tu napisane jest tylko fikcją literacką zaprzęgniętą do tego tekstu. Wszelka zbieżność z osobami i instytucjami jest tylko przykładowa i przypadkowa.


Dominik Podsiad�y

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

["'L'"]

Moje zdjęcie
Wizje, Śmieci, Objaśnienia, Sztuka

[ *J*]_bla,bla_[^L^ ]

D0min0

...